Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Πως αισθάνεται ένα παιδί με αυτισμό και ποιες δυσκολίες συναντάει:
1) Μισώ να μου κόβουν τα μαλλιά, να με λούζουν ή να με χτενίζουν.
2) Προστατεύω τα μάτια μου από τα έντονα φώτα ή τα κοιτάζω επίμονα.
3) Μπορεί να γίνομαι υπερευαίσθητος σε δυνατούς ήχους όπως σε μπλέντερ ή κόρνες αυτοκινήτου.
4) Μου αρέσει να μασάω διάφορα υλικά και υφάσματα.
5) Έχω φτωχή λεπτή κινητικότητα, όπως να πιάνω μολύβι ή να κόβω.
6) Μου αρέσει να μυρίζω τους ανθρώπους, τα φαγητά ή τα αντικείμενα.
7) Έχω δυσκολίες στο να ντύνομαι μόνος μου.
8) Έχω φτωχή αδρή κινητικότητα, όπως να κάνω ποδήλατο ή να ανέβω την σκάλα.
9) Μου αρέσει να φοράω τα ίδια παπούτσια ανεξάρτητα με τον καιρό ή πάντα θέλω να περπατάω ξυπόλυτος.
10) Μπορώ να περπατήσω στις μύτες των ποδιών μου.
11) Μπορεί να είμαι αδέξιος και να σκοντάφτω πάνω σε πράγματα.
12)  Μπορεί να απεχθάνομαι να με γαργαλάνε και να με αγκαλιάζουν ή  μπορεί να λατρεύω να με ζουλάνε και να μου κάνουν μασάζ.
13) Δεν μπορώ να ανεχτώ κάποια υφάσματα ή ετικέτες στα ρούχα μου.
14) Μπορεί να ακουμπάω τους άλλους πολύ απαλά ή πολύ δυνατά.
15) Μπορεί να είμαι πολύ επιλεκτικός με το φαγητό και να μην μπορώ να αντισταθώ σε ορισμένες υφές ή μυρωδιές.

Τζιλέρογλου Καλλιόπη
Λογοθεραπεύτρια MSc

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου